2013. május 12., vasárnap

#1 Díj

Megkaptam a blogom első díját. Hálás köszönet Zoénak! 



▲ TEDD ki a képet. :)
▲ ÍRJ magadról 5 fontos tényt. 
  1.  Szeretek olvasni.
  2. Szüleim elváltak. 
  3. Utálom, mikor ismerőseim, barátaim kihasználnak. 
  4. Nincsen testvérem. 
  5. Egy picit nagy a szám, ami olykor átok, de van hogy áldás.

▲ VÁLASZOLJ 3 kérdésre.
▲ KÜLDD el 5 blognak/embernek. 

▲ KÖSZÖND meg a díjat :)

KÉRDÉSEK

▲ Miért kezdtél el írni?
          Olvastam sok blogot, könyvet. Úgy éreztem annyit olvastam, én is kipróbálhatom magam. :)

▲ Mi inspirál?
          Az eddig szerzett tapasztalataim. (Vicces. Ez úgy hangzott mintha ezer éves lennék, pedig csak tizenhat.)  

▲ Számodra mit jelent az írás?
          Számomra az írás eddig hobbi volt, de már nem. Rájöttem mennyire jó kiadni magamból a dolgokat például egy ilyen történetben. Nincs is ennél jobb. (Ebben a történetben lesznek olyan részek, amik igaziból is megtörténtek velem.) Aki ismer tudja milyen milyen vagyok, meglepődik azon amit, és ahogyan leírom. Nagyon jó érzés. Szeretem, ha megdicsérnek. Amúgy is önbizalomhiányom van, ebben is segít. 

Nagyon szépen köszönöm a díjat még egyszer Zoénak. Kívánok neked továbbra is jó blogolást, sok sikert, sok olvasót :) xx.Rami

(Sajnálom, de nincsen olyan blog, akinek eltudnám küldeni, de ha lesz, akkor tovább küldöm. :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése